جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1402

سطل زباله گالوانیزه

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1402

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1402 با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از جمله ظرفیت، نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، تعداد سفارش و... تعیین می شود. مجموعه جهان سطل یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع سطل زباله شهری به ویژه سطل زباله گالوانیزه فعالیت می کند. این مجموعه سطل زباله گالوانیزه را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضیان گرامی در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

سطل زباله گالوانیزه
سطل زباله گالوانیزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که به منظور ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله گالوانیزه نقش مهمی در جلوگیری از شیوع بیماری و انتشار آلودگی ایفا می کند. این سطل زباله ها در ابعاد و اندازه های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیترتولید می شوند. سطل زباله گالوانیزه در انواع مختلفی تولید می شود این سطل زباله ها را می توان بر اساس مدل به دو دسته چرخدار و درب دار تقسیم کرد.
سطل زباله گالوانیزه بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، فضای سبز، خیابان ها، پیاده روها، تفرجگاه ها، مراکز آموزشی، بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله گالوانیزه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 تا 2 میل ساخته شده است. این سطل زباله ها بدنه ای تمام فلز دارند که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. این پوشش از بدنه مخزن زباله در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی آن می شود. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۹:۱۴ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)