جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

فروش عمده سطل مکعب گالوانیزه

سطل مکعب گالوانیزه

فروش عمده سطل مکعب گالوانیزه

فروش عمده سطل مکعب گالوانیزه در مجموعه جهان سطل صورت می گیرد. سطل مکعب گالوانیزه از دیگر انواع سطل زباله های شهری است که در ابعاد و ظرفیت های مختلفی از جمله 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر تولید می شود. کف این سطل زباله ها به صورت مکعبی شکل می باشد و شاسی کشی شده است که این امر موجب افزایش مقاومت ورق کف در برابر حجم زیاد زباله ها می شود. 
 این سطل زباله ها قابل تولید در دو نوع درب دار و چرخدار می باشند. سطل زباله مکعب درب دار از ورود جانوران به داخل مخزن و همچنین پراکنده شدن زباله ها در زمان وزش باد جلوگیری می کند. سطل زباله های مکعب چرخدار دارای چهار چرخ توپرپلاستیکی می باشند که چرخ های جلویی ترمزدار است و مانع از حرکت سطل زباله در مسیرهای شیب دار می شود.
در سطل زباله مکعب گالوانیزه تخلیه و جمع آوری زباله ها توسط ماشین های شهرداری و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود که این روش مانع از دخالت دست با سطل زباله و انتشار آلودگی می شود. استفاده از سطل زباله مکعب گالوانیزه به منظور حفظ پاکیزگی، ایمنی و سلامت در محل کار و یا محیط شهری از اهمیت فراوانی برخوردار است. سطل زباله مکعب گالوانیزه با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و بر طبق استانداردها طراحی و تولید می شود.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۱۳ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)