جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

سطل زباله 770 لیتری مکعب

سطل مکعب گالوانیزه

سطل زباله 770 لیتری مکعب

سطل زباله 770 لیتری مکعب از دیگر انواع سطل زباله گالوانیزه می باشد که در مدل های مختلفی تولید می شود. کف این سطل زباله ها به صورت مکعبی شکل طراحی شده است. کف این مخازن به طور کامل شاسی کشی شده است که این امر موجب مقاومت مخزن در برابر فشار و وزن زیاد زباله ها می شود.
 سطل زباله 770 لیتری مکعب به گونه ای طراحی شده است که تخلیه و جمع آوری زباله ها به صورت کاملا مکانیزه و توسط ماشین های شهرداری انجام می شود در نتیجه مانع از انتشار آلودگی و شیوع بیماری می شود. سطل زباله 770 لیتری مکعب به منظور حفظ پاکیزگی، ایمنی و سلامت در محل کار و محیط زندگی از اهمیت فراوانی برخوردارند. این سطل زباله ها مجهز به شیرتخلیه شیرآبه می باشند و مانع از جاری شدن شیرآبه زباله ها و تجمع حشرات موذی در اطراف سطل زباله می شوند.

کاربرد سطل زباله 770 لیتری مکعب
سطل زباله 770 لیتری مکعب یکی از ضروری ترین اجزای مبلمان شهری است که علاوه بر حفظ نظافت محیط زیست نقش مهمی در زیباسازی فضای شهری دارد. این سطل زباله ها قادر به ذخیره و نگهداری حجم زیادی از زباله ها می باشند و اغلب در مکان های عمومی از جمله پیاده روها، خیابا ن ها، مراکز آموزشی، مراکز درمانی، کارخانجات، پارک ها، فضای سبز، مراکز خرید، مراکز صنعتی و... مورد استفاده قرار می گیرند. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۲۸ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)