جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

مخزن زباله شهری فلزی

مخزن زباله شهری

مخزن زباله شهری فلزی

مخزن زباله شهری در مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که در این میان مخزن زباله های شهری فلزی از دوام و استحکام زیادی برخوردار است. مخزن زباله های شهری فلزی مزایای زیادی دارند به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. مخزن زباله شهری فلزی از مهم ترین عوامل موثر در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط شهری محسوب می شود. 
مخزن زباله های شهری قابل رنگ آمیزی می باشند رنگ این مخازن باید به گونه ای انتخاب شود که با سایر تجهیزات شهری هماهنگی و همخوانی داشته باشد. سطل زباله های شهری فلزی باید در مکان هایی قرار گیرند که در صورت نیاز شهروندان قابل روئیت و در دسترس باشند در عین حال نباید مزاحمتی در رفت و آمد افراد ایجاد کنند.  

کاربرد مخزن زباله شهری فلزی
مخزن زباله های شهری فلزی در ابعاد و ظرفیت های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر تولید می شوند. این مخازن حجم زیادی از زباله ها را در خود جای می دهند و قادر به تحمل فشار و وزن زیادی می باشند. مخزن زباله های فلزی در ظرفیت های مختلف قابل استفاده در مدارس، دانشگاه ها، معابر، خیابان ها، مقابل درب ورودی مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی و... می باشند.
 این مخازن نقش مهمی در تفکیک و جداسازی زباله ایفا می کنند. با کمک مخزن زباله های شهری فلزی می توان به سهولت زباله های تر و خشک را از یکدیگر جدا کرد و موجب تسریع در روند انتقال زباله ها به خارج از محیط شهری شد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۱۹ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)