جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

مخزن گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه

مخزن گالوانیزه

مخزن گالوانیزه از مهم ترین عوامل موثر در نظافت شهری به شمار می آید. این محصول به دلیل قابلیت استفاده در دستگاه های مکانیزه و قابلیت تخلیه آسان جایگاه ویژه ای در فضای شهری دارد. سطل زباله گالوانیزه قابل رنگ آمیزی می باشد. رنگ این مخازن باید به گونه ای باشد که با تمامی اجزای محیط هماهنگی و همخوانی داشته باشد و موجب زیباسازی فضای شهری شود.
 وجود مخزن زباله های گالوانیزه به منظور جمع آوری و مدیریت زباله ها در سطح شهر لازم و ضروری است. طراحی داخلی این مخازن به گونه ای است که تخلیه زباله ها به آسانی صورت می گیرد و تمیز کردن آن نیز به سهولت انجام می شود. مخزن زباله های گالوانیزه در ظرفیت های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر قابل تولید می باشند بنابراین این امکان را به مشتریان عزیز می دهند تا متناسب با نیاز و فضای مورد نظر خود آنها را خریداری نمایند.

کاربرد مخزن گالوانیزه
امروزه استفاده از مخزن گالوانیزه به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست از اهمیت فراوانی برخوردار است. مخزن زباله های گالوانیزه قابل استفاده در مدارس، بیمارستان ها، هتل ها، خیابان ها، معابر، پارک ها، فضای سبز، مقابل درب ورودی مراکز خرید، میادین و... می باشند. مخزن گالوانیزه دارای طرح های زیبا و مطلوبی است و موجب زیباسازی فضای شهر می شود. با استفاده از مخزن زباله های گالوانیزه در سطح شهر می توان شهری عاری از هر گونه آلودگی و ناپاکی داشت و موجب حفظ محیط زیست و زندگی شد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۱۵ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)