جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی

سطل مکعب گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا ساخته می شود. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این نوع سطل زباله ها از بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت برخوردارند. سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی یکی از اجزای مبلمان شهری است که نقش مهمی در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست ایفا می کند. این سطل زباله ها در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله پارک ها، کارخانجات، مجتمع های مسکونی، مراکز تفریحی، مراکز آموزشی، ورزشگاه ها، پیاده روها، خیابان ها و... کاربرد دارند. اصول طراحی این سطل زباله ها به گونه ای است که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود و انتقال آنها به خارج از محیط شهری با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت می گیرد. 

ساختار سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی
سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی ساخته شده از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 تا 2 میلی متر می باشد. این سطل زباله ها به روش گالوانیزه گرم پوشش داده می شوند. گالوانیزه گرم فرآیندی است که در طی آن ورق آهن و فولاد با روی مذاب در دمای 449 درجه سانتی گراد پوشش داده می شود. این پوشش از بدنه سطل زباله در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی آن می شود. 
کف این سطل زباله ها به صورت مکعبی شکل طراحی شده است و به طور کامل شاسی کشی شده است که این امر موجب افزایش مقاومت سطل زباله در برابر فشار و وزن زیاد زباله ها می شود. سرتاسر این سطل زباله ها به وسیله جوش CO2 جوشکاری شده است و مانع از نشت مایعات درون مخزن به بیرون می شود. پرس بدنه سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری مکعبی به روش متال فرمینگ انجام می شود. این سطل زباله ها دارای 2 گارد ضربه گیر می باشند که از بدنه مخزن در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۴:۵۹ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)