جهان سطل جهان سطل .

جهان سطل

سطل محدب گالوانيزه در كرج

سطل محدب گالوانيزه

سطل محدب گالوانيزه در كرج

سطل محدب گالوانيزه در كرج با استفاده از بهترين و باكيفيت ترين مواد ساخته مي شود. اين سطل زباله ها داراي بدنه اي مقاوم مي باشند و از دوام و طول عمر زيادي برخوردارند. كفي اين سطل زباله ها به صورت قوسدار طراحي شده است كه اين امر موجب مي شود تا اگر آب باران و يا مايعي درون مخزن جمع شده باشد به راحتي تخليه شود. سطل محدب گالوانيزه يكي از پركاربردترين تجهيزات نظافتي است كه در جهت حفظ نظافت و پاكيزگي محيط مورد استفاده قرار مي گيرد.
 سطل محدب گالوانيزه از جنس ورق گالوانيزه مي باشد كه در ضخامت هاي 1.5 تا 2 ميل ساخته مي شود. پوشش اين نوع سطل زباله ها از نوع گالوانيزه گرم است كه موجب مقاومت سطل زباله در برابر رطوبت و زنگ زدگي مي شود. بدنه اين سطل زباله ها با استفاده از جوش سرتاسري CO2  جوشكاري شده است كه اين امر از نشت مايعات درون مخزن به بيرون جلوگيري مي كند. در سطل محدب گالوانيزه عمليات تخليه و جمع آوري زباله ها به صورت كاملا مكانيزه صورت مي گيرد. تخليه مكانيزه زباله ها مانع از دخالت دست انسان با سطل زباله مي شود در نتيجه از انتشار آلودگي و شيوع بيماري جلوگيري مي كند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۷:۲۹ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)

فروش عمده سطل مكعب گالوانيزه

سطل مكعب گالوانيزه

فروش عمده سطل مكعب گالوانيزه

فروش عمده سطل مكعب گالوانيزه در مجموعه جهان سطل صورت مي گيرد. سطل مكعب گالوانيزه از ديگر انواع سطل زباله هاي شهري است كه در ابعاد و ظرفيت هاي مختلفي از جمله 660 ليتر، 770 ليتر و 1100 ليتر توليد مي شود. كف اين سطل زباله ها به صورت مكعبي شكل مي باشد و شاسي كشي شده است كه اين امر موجب افزايش مقاومت ورق كف در برابر حجم زياد زباله ها مي شود. 
 اين سطل زباله ها قابل توليد در دو نوع درب دار و چرخدار مي باشند. سطل زباله مكعب درب دار از ورود جانوران به داخل مخزن و همچنين پراكنده شدن زباله ها در زمان وزش باد جلوگيري مي كند. سطل زباله هاي مكعب چرخدار داراي چهار چرخ توپرپلاستيكي مي باشند كه چرخ هاي جلويي ترمزدار است و مانع از حركت سطل زباله در مسيرهاي شيب دار مي شود.
در سطل زباله مكعب گالوانيزه تخليه و جمع آوري زباله ها توسط ماشين هاي شهرداري و به صورت كاملا مكانيزه انجام مي شود كه اين روش مانع از دخالت دست با سطل زباله و انتشار آلودگي مي شود. استفاده از سطل زباله مكعب گالوانيزه به منظور حفظ پاكيزگي، ايمني و سلامت در محل كار و يا محيط شهري از اهميت فراواني برخوردار است. سطل زباله مكعب گالوانيزه با استفاده از جديد ترين و پيشرفته ترين تجهيزات روز دنيا و بر طبق استانداردها طراحي و توليد مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۱۳ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)

فروش سطل مكعب گالوانيزه

سطل مكعب گالوانيزه

فروش سطل مكعب گالوانيزه

فروش سطل مكعب گالوانيزه در مجموعه جهان سطل صورت مي گيرد. سطل مكعب گالوانيزه از نظر طرح، رنگ، اندازه داراي تنوع بسيار زيادي مي باشد. مخزن زباله هاي مكعب گالوانيزه در ظرفيت هاي مختلفي توليد مي شوند و با توجه به كاربردي كه دارند در بسياري از مكان ها مورد استفاده قرار مي گيرند. سطل زباله هاي مكعب گالوانيزه قابل توليد در ظرفيت هاي 660 ليتر، 770 ليتر و 1100 ليتر مي باشند  و مي توانند حجم زيادي از زباله ها را در خود جاي دهند. 
كف اين سطل زباله ها به صورت مكعبي شكل طراحي شده است و دوام و مقاومت بالايي در برابر ضربات و صدمات جانبي دارد. سطل زباله مكعب گالوانيزه قابل توليد در دو نوع درب دارد و بدون درب مي باشد. وجود درب در اين نوع سطل زباله ها مانع از پراكنده شدن زباله ها در زمان وزش باد مي شود. همچنين از ورود جانوران موذي و ريخته شدن آب باران به درون مخزن جلوگيري مي كند.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۹:۱۵ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)

قيمت سطل مكعب گالوانيزه در تهران

سطل مكعب گالوانيزه

قيمت سطل مكعب گالوانيزه در تهران

قيمت سطل مكعب گالوانيزه در تهران در مراكز مختلف متفاوت مي باشد . اين سطل زباله ها در طرح ها و مدل هاي مختلفي از جمله چرخدار، درب دار و بدون درب توليد مي شوند بنابراين نمي توان نرخ ثابت و معيني را براي آنها در نظر گرفت. سطل زباله مكعب گالوانيزه بسته به نوع رنگ، نوع طراحي، نوع پوشش، ضخامت ورق مورد استفاده، نوع ورق به كار رفته و... قيمت گذاري مي شوند.  
مجموعه جهان سطل يكي از بهترين و بزرگترين مراكزي است كه با رعايت اصل مشتري مداري و باهدف جلب رضايت مشتريان عزيز اقدام به فروش سطل زباله هاي مكعب گالوانيزه در بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت كرده است. اين مجموعه سطل زباله مكعب گالوانيزه را به نسبت ساير مراكز ارائه دهنده اين محصول در ارزانترين قيمت به مشتريان عزيز عرضه مي كند. شما مي توانيد جهت اطلاع از قيمت و نحوه سفارش با همكاران ما از طريق شماره تلفن هاي درج شده در سايت ارتباط برقرار نماييد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۷:۵۱ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)

مخزن گالوانيزه

سطل زباله گالوانيزه

مخزن گالوانيزه

مخزن گالوانيزه از مهم ترين عوامل موثر در نظافت شهري به شمار مي آيد. اين محصول به دليل قابليت استفاده در دستگاه هاي مكانيزه و قابليت تخليه آسان جايگاه ويژه اي در فضاي شهري دارد. سطل زباله گالوانيزه قابل رنگ آميزي مي باشد. رنگ اين مخازن بايد به گونه اي باشد كه با تمامي اجزاي محيط هماهنگي و همخواني داشته باشد و موجب زيباسازي فضاي شهري شود.
 وجود مخزن زباله هاي گالوانيزه به منظور جمع آوري و مديريت زباله ها در سطح شهر لازم و ضروري است. طراحي داخلي اين مخازن به گونه اي است كه تخليه زباله ها به آساني صورت مي گيرد و تميز كردن آن نيز به سهولت انجام مي شود. مخزن زباله هاي گالوانيزه در ظرفيت هاي مختلفي همچون 660 ليتر، 770 ليتر و 1100 ليتر قابل توليد مي باشند بنابراين اين امكان را به مشتريان عزيز مي دهند تا متناسب با نياز و فضاي مورد نظر خود آنها را خريداري نمايند.

كاربرد مخزن گالوانيزه
امروزه استفاده از مخزن گالوانيزه به منظور حفظ نظافت و پاكيزگي محيط زيست از اهميت فراواني برخوردار است. مخزن زباله هاي گالوانيزه قابل استفاده در مدارس، بيمارستان ها، هتل ها، خيابان ها، معابر، پارك ها، فضاي سبز، مقابل درب ورودي مراكز خريد، ميادين و... مي باشند. مخزن گالوانيزه داراي طرح هاي زيبا و مطلوبي است و موجب زيباسازي فضاي شهر مي شود. با استفاده از مخزن زباله هاي گالوانيزه در سطح شهر مي توان شهري عاري از هر گونه آلودگي و ناپاكي داشت و موجب حفظ محيط زيست و زندگي شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۱۵ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)

مخزن زباله شهري فلزي

مخزن زباله شهري

مخزن زباله شهري فلزي

مخزن زباله شهري در مدل ها و جنس هاي مختلفي توليد مي شوند كه در اين ميان مخزن زباله هاي شهري فلزي از دوام و استحكام زيادي برخوردار است. مخزن زباله هاي شهري فلزي مزاياي زيادي دارند به همين دليل مورد استقبال افراد زيادي قرار گرفته اند. مخزن زباله شهري فلزي از مهم ترين عوامل موثر در حفظ نظافت و پاكيزگي محيط شهري محسوب مي شود. 
مخزن زباله هاي شهري قابل رنگ آميزي مي باشند رنگ اين مخازن بايد به گونه اي انتخاب شود كه با ساير تجهيزات شهري هماهنگي و همخواني داشته باشد. سطل زباله هاي شهري فلزي بايد در مكان هايي قرار گيرند كه در صورت نياز شهروندان قابل روئيت و در دسترس باشند در عين حال نبايد مزاحمتي در رفت و آمد افراد ايجاد كنند.  

كاربرد مخزن زباله شهري فلزي
مخزن زباله هاي شهري فلزي در ابعاد و ظرفيت هاي مختلفي همچون 660 ليتر، 770 ليتر و 1100 ليتر توليد مي شوند. اين مخازن حجم زيادي از زباله ها را در خود جاي مي دهند و قادر به تحمل فشار و وزن زيادي مي باشند. مخزن زباله هاي فلزي در ظرفيت هاي مختلف قابل استفاده در مدارس، دانشگاه ها، معابر، خيابان ها، مقابل درب ورودي مجتمع هاي مسكوني، مراكز آموزشي، مراكز تفريحي و... مي باشند.
 اين مخازن نقش مهمي در تفكيك و جداسازي زباله ايفا مي كنند. با كمك مخزن زباله هاي شهري فلزي مي توان به سهولت زباله هاي تر و خشك را از يكديگر جدا كرد و موجب تسريع در روند انتقال زباله ها به خارج از محيط شهري شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۱۹ توسط:جهان سطل موضوع: نظرات (0)